.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عظیم زاده کاندیدای ریاست اتاق بازرگانی ایران:
اتاق بازرگانی باید توسط تجار موفق اداره شود/ اتاق حیات خلوت جمع خاصی نیست/ با مدیریت جهادی در خدمت تولید و اقتصاد کشور باشیم
شمال نیوز: کاندیدای ریاست اتاق بازرگانی ایران گفت: توجه ویژه به تشکل ها و بسترسازی برای حضور پررنگ آنان در تصمیم گیری های اتاق ایران از جمله راهبردهای ما برای نقش آفرینی در ریاست اتاق است.

 

به گزارش شمال نیوز، احد عظیم زاده، کاندیدای ریاست اتاق بازرگانی ایران اظهار داشت: ورود به عرصه انتخابات اتاق بازرگانی ایران با اتکا به توان و تجربه طولانی در تجارت و اقتصاد انجام شد.

 

وی با بیان اینکه اتاق ایران جایگاه واقعی خود را در حوزه اقتصاد کشور از دست داده است، گفت: این نهاد به عنوان پارلمان بخش خصوصی باید برای حل مشکلات فعالان اقتصادی و ارتباط مستمر با مدیران و وزرای مرتبط اقدام کند.

 

کارآفرین برتر کشور تاکید کرد: توجه ویژه به تشکل ها و بسترسازی برای حضور پررنگ آنان در تصمیم گیری های اتاق ایران از جمله راهبردهای ما برای نقش آفرینی در ریاست اتاق است.

 

عظیم زاده گفت: بخشی از موانع رشد اقتصادی کشور با همفکری با مجلس شورای اسلامی و تقدیم لایحه های تخصصی قابل رفع است که در این خصوص نیز برنامه ریزی مدونی انجام گرفته است.

 

وی افزود: اتاق بازرگانی حیات خلوت جمع خاصی نیست و باید به صورت جهادی در خدمت همه اثرگذاران تولید و اقتصاد کشور باشد.

 

کاندیدای ریاست اتاق بازرگانی ایران با اشاره به نقش مهم این نهاد در پیگیری تحقق وعده های قوای سه گانه تاکید کرد: اقتصاد پویا می تواند مسیر دستیابی کشور را به قله های توسعه هموار کند.

 

عظیم زاده گفت: توجه به استان های کم برخوردار و بازدید های میدانی از مجموعه های اقتصادی برای بررسی و حل مشکلات آنان نیز در این سال ها مورد غفلت قرار گرفته که باید جبران شود.

 

وی افزود: اتاق بازرگانی باید توسط خود فعالان اقتصادی و تجار موفق کشور اداره شود و دخالت ها و تصمیم گیری های سیاسی به هویت صنفی این مجموعه ضربه می زند.

 

مدیر هلدینگ عظیم زاده و کارآفرین برتر کشور گفت: تعیین تکلیف سیستم سپرده گذاری و تعهدات ارزی در جهت رفع موانع صادرات (رفع تعهد ارزی) با هماهنگی بانک مرکزی و ایجاد بانک بازرگانان به منظور ارائه تسهیلات سریع به تولیدکنندگان و تجار و اعضای اتاق با استفاده از سرمایه های اعضا و حل مشکل سرمایه در گردش از اهم برنامه های در دستور اقدام برای تسهیل امور فعالان اقتصادی است.

 

عظیم زاده اظهار داشت: کمیسیون های تخصصی بانوان و جوانان نیز در بدنه اتاق ایران تقویت می شود و از ظرفیت نخبگان دانشگاهی نیز استفاده خواهیم کرد.

 

وی تاکید کرد: درب دفتر ریاست اتاق ایران باید به روی همه تجار و فعالان اقتصادی باز باشد و هم اندیشی و جلسات مستمر با همه بخش ها باید برگزار شود.

 

این فعال اقتصادی حوزه فرش گفت: اتاق بازرگانی باید همه توان خود را برای تشویق صادرکنندگان و تولیدکنندگان کشور به کار گرفته تا شاهد نقش آفرینی بیش از پیش ایران در عرصه اقتصاد جهانی باشیم.

 

عظیم زاده افزود: تسهیل صادرات باید با رفع قوانین زائد و تخفیف در پایانه های مرزی برای تولید کنندگان رقم بخورد.

 

وی تاکید کرد: مدیریت اتاق بازرگانی در جنگ اقتصادی فعلی هنر است و این توان را در خود میبینم که با همراهی و همفکری نخبگان و تجار ارزشمند کشور به اتاقی پویا و اثرگذار در کشور دست یابیم.

 

کاندیدای ریاست اتاق بازرگانی ایران ساماندهی انجمن ها و تشکل های بخش خصوصی، تمرکززدایی از اتاق ایران، تقویت بخش های آموزش و پژوهش، حضور فعال در کمیسیون‌های مشترک اقتصادی کشورهای مختلف، تقویت اتاق های مشترک موجود و استفاده از ظرفیت رسانه ها را از دیگر برنامه های خود عنوان کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.034 seconds.